JahWhiskey | Дата: Чт, 23.02.2012, 15:46 | Повідомлення # 1 |
 Рядовий
Група: Користувачі
Статус: Offline
| Доброго дня. Допоможіть будьласка, незнаю куди звернутись! Я студент, який шукає квартиру в оренду. За неосвідченістю в данній спарві звернувся до агенства нерухомості. Агенство запропонувало досить вигідний варіант, двокімната квартира за нормальну суму, в центрі міста. Я погодився, агенство сказало що необхідно скласти договір і оплатити за їхню консулютацію 300 грн. тільки тоді вони мене звяжуть з власником і я піду дивитись житло. Не одразу звернувши увагу на можливе шахрайство, я підписав договір і сплатив суму. Агенство зателефонувало орендодавцю і домовилось про зустріч. В той самий день простоявши півторагодини на морозі у місці зустрічі, я отримав звінок про перенесення зустрічі на наступний день. Наступного дня все повторилось, от тільки орендодавець почав ігнорувати звінки а згодом і взагалі виключив мобільного. Повернувшись в агенство і пояснивши ситуацію, вони вибачились і сказали що нададуть інші варіанти вечером у вигляді смс. Прийшли номери з назвами вулиць. Обзвонивши всі надані контакти я був здивований що всі квартири знаходяться на окраїні міста, деякі з них здані в оренду інші ж коштують дуже великих грошей. Почавши усвідомлювати до чого все йде я знов повернувся до агенства і сказав що це незадовільні варіанти і прошу надати ще декілька. Отримав ще приблизно 10. То виявилися одно, трьох, чотирьох - кімнатні квартири деякі вже притому здані, хоча в договорі письмово вказано що я шукаю двох-кімнатне житло. Дивним фактом виявилось те, що декілька раз я потрапляв на голос тієї жінки, яка переносила зустріч в найперший раз. Всі декілька раз вона зсилалась на різні причини і що не може зі мною розмовляти, то чоловік бьє, то на роботі завал, то розмова неактуальна і тд. Все відбувалась за різними телефонами але голос точно один й той самий (дуже врізався в память шиплячий виговір) це була одна й та сама людина! Зрозумівши що я потрапив в руки ша