KAZUS.AT.UA - умисне заподіяння користі

Порушення прав споживачів чи ні? - Юридичний форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Порушення прав споживачів чи ні?
АртемонійДата: Вт, 29.05.2012, 20:05 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня! Моє питання стосується захисту прав споживачів.
Я купив пристрій Samsung S5380D в одній з мереж магазинів побутової техніки. Через десять днів користування пристроєм виявився суттєвий недолік дисплею. У магазині заяву щодо гарантійного усунення недоліку прийняли, при цьому вказавши термін ремонту двадцять днів замість чотирнадцяти. Після того, як двадцятиденний термін сплив, я звернувся до магазину. Мені не повідомили ні те, на який час ремонт продовжено, ні адресу сервісного центру. Був змушений звернутися до міського відділу захисту прав споживачів, де мені було запропоновано чекати повернення телефону з сервісу. Через два тижні телефон повернули, однак у гарантійному талоні не було жодних позначок, що стосуються процедури проведення ремонту, висновок експертизи не був представлений, недолік не було усунуто. Через недостатню інформацію про місце перебування пристрою, незадовільний зовнішній вигляд (подряпини на дисплеї) і досить сумнівну процедуру проведення ремонту я залишив пристрій у магазині, звернувся до відділу захисту прав споживачів. Там мені запропонували написати заяву для проведення повторного ремонту. Однак після того, як я наполягав на розриванні договору купівлі-продажу і поверненні коштів, у відділі захисту прав споживачів мені відмовили у допомозі. Коли я написав заяву з проханням розірвати договір а також заяву про сплату неустойки за продовження терміну ремонту і віддав до магазину, мені гарантували не більше, ніж повернення пристрою. Пристрій я залишив у магазині.
Чи маю я право просити розриву договору купівлі-продажу в даному випадку? Яким чином мені діяти у разі відмови? Телефон, можливо, не знаходився у авторизованому сервісному центрі - дізнався про це, назвавши ідентифікаційний номер телефону на гарячій лінії Samsung. Чи варто звернутися до суду з цього приводу?
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Ср, 06.08.2025, 17:34
Вітаю Вас Гість

Форма входу

Пошук

Наше опитування

Як Ви потрапили на цей сайт?
Всього відповідей: 260

Статистика